Boek in de zomer, minimaal 20% korting op jouw ruimte! Meer informatie…

More than a meeting

Wij bieden niet alleen creatieve ruimtes, maar creëren ook de perfecte omgeving voor mooie ontmoetingen. Zo kun je elke dag blijven hangen voor een gezellige borrel, organiseren we maandelijks een netwerkevenement en boek je bij jouw meeting unieke extra’s.

Alles wat je nodig hebt

Razendsnel internet, flip-overs, onbeperkt koffie, thee, limo, fruit en snacks zitten gewoon bij je boeking inbegrepen. Zo kun jij zorgeloos aan de slag.

Ideale bereikbaarheid

Centrale locatie pal tegenover Utrecht CS

Razendsnel internet

Glasvezel internet waar je ook zit

Faciliteiten inclusief

Onbeperkt koffie, thee, limo, fruit & snacks

Warme service en ontvangst

Technische ondersteuning, planning en organisatie

Summer deals

Haal het maximale uit je zomer met de summer deals bij Space to Create. Organiseer je een training, summer school of kom je vergaderen tijdens de zomermaanden? Tot wel 40% korting op jouw favoriete ruimte. 

Gratis netwerken bij Studio Utrecht CS

Breid je netwerk uit en ontmoet nieuwe mensen op een ontspannen manier bij Drinks @ Studio Utrecht CS. Elke eerste donderdag van de maand ben je van harte welkom op ons netwerkevent. Na een harde dag werken, start de opening van het event met een inspirerende spreker binnen het thema ‘gezonde groei’, waarna de energieke avond in ons business center van start gaat.

Een inspirerende werkomgeving

Kantoorruimtes

Vier je nieuwe werkdag in je eigen kantoor bij Space to Create.

Space to Create

Virtueel kantoor

Ideaal voor mensen die op afstand werken.

Events

Maak van jouw evenement een succes in onze event spaces.

Tools & techniek

Een succesvolle bijeenkomst vraagt om goede, betrouwbare apparatuur. Welke sessie je ook voor ogen hebt, wij hebben (of halen) de benodigdheden in huis. Denk aan kleurrijke post-its, flipovers en meterslange whiteboardmuren, maar ook aan HDMI-kabels en Apple TV’s. Alles is binnen handbereik!

Studio Utrecht CS

Onze verschillende studioruimtes zijn uitermate geschikt voor het opnemen van jouw live event. Met uitzicht over het Stationsplein, veel licht en professionele camera apparatuur hebben we alles in huis om jouw (online) event tot een succes te maken.

Evenementen en webinars

Kennis-evenementen, borrels, webinars en meer. Hier vind je alles wat wij en onze partners op de planning hebben staan. Schrijf je in en doe mee, inschrijvingen zijn open voor iedereen.

Wat onze gasten zeggen

“Wat is Space to Create een gezellige, warme, levendige plek. Super goed bereikbaar en creatief ingericht. Absoluut een aanrader.”

5/5
Paulus Veltman
Paulus Veltman
Trainer
Read More
Ik geef regelmatig trainingen bij Space to Create. Dat bevalt heel erg goed, mede door de fabelachtige bereikbaarheid, veel licht en ruimte, en een enthousiaste en toegewijde staf. Aanrader!
Laura de Jonker
Laura de Jonker
Beeckestijn Business School
Read More
Als Business School zijn wij enorm tevreden met Space to Create als trainings- en opleidingslocatie. Zij bieden zeer goede faciliteiten, het contact is persoonlijk, meedenkend, servicegericht en vol aandacht. De ruimtes zijn modern en ruim.
Annelies Verkerk
Annelies Verkerk
Projectcoördinator
Read More
Ik heb heerlijk gewerkt in een super fijne vergaderruimte, echt een toplocatie. Aanradertje!
Marieke Pijler
Marieke Pijler
Founder Brand Density
Read More
Fantastische locatie op een uiterst centrale plek. Ontspannen sfeer om een training te geven. Fijne open, goed verzorgde keuken en bar. Je voelt je er spontaan thuis.
Previous
Next

Deze bedrijven waren je voor

Meeting inspiratie

Ontdek onze laatste nieuwtjes en laat je inspireren door handige meeting tips. Great ideas start here.

Boost your meeting

Bij Space to Create haal je meer uit je meeting. Kickstart je project met agile & scrum, test jouw website met UX- en Usability of schakel een vakexpert in om jouw meeting te faciliteren. Boost your meeting!

Extra's waar we zelf ook dol op zijn

Netwerkevent 6 april

Breid je netwerk uit bij Space to Create! Kom naar onze gratis netwerkborrel op donderdag 6 april.

homepage

* Externe lunch wordt door ons georganiseerd bij een selectie van restaurants in de buurt (max 5 min lopen)