- 50 m²
- 4-40 personen
-
v.a. €585
Studio Event 2
Van webinars en talkshows tot hackathons en (incompany) events: de Studio Event 2 Space is de ideale locatie voor elke bijeenkomst. Beleving, maatwerk en innovatie staan centraal in deze ruimte, die uitblinkt met sfeervolle ambiance, gastvrije service, fijne lichtinval en uitzicht over het bruisende Stationsplein – alle ingrediënten voor een succesvolle bijeenkomst.
Kom zelf de unieke sfeer van Studio Event 1 ervaren door even langs te komen voor een rondleiding. Ons team staat klaar om je wensen te bespreken en je vragen te beantwoorden. Je kunt de Studio Event 2 Space afzonderlijk boeken of voor grotere events en bijeenkomsten kiezen voor de hele Studio Space (een combinatie van de Studio Event 1 & Studio Event 2).
Faciliteiten
Flipover
65 Inch
Flatscreen
Wifi
Whiteboard-
Wall
Koffie, thee
& Limo
Vers Fruit
Flipover
65 inch flatscreen
Wifi
Whiteboard-wall
Koffie, thee & Limo
Vers Fruit
Impressiebeelden
Plattegrond
Neem contact met ons op
Maak het compleet met:
Food & Drinks
Tools & Techniek
Bereikbaarheid
Je vindt ons op Stationsplein 90, naast Utrecht Centraal. Vanuit de trein stap je dus zo naar binnen. Naast openbaar vervoer, vind je diverse parkeerplaatsen en fietsenstallingen in de buurt. Ook hebben wij een douche, dus die vroege fietstocht of hardloopsessie wordt ook aangemoedigd!
Looproute station
Looproute parkeerplaats
Wat anderen zeggen:
Veelgestelde vragen
Wat zijn de kosten als dagdelen overlappen?
Onze dagdelen bevatten standaard tarieven. Als jouw meeting meerdere dagdelen overlapt, worden alle dagdelen gefactureerd. Voorbeeld: als je een ruimte boekt van 11:00 uur tot 15:00 uur, betaal je voor twee dagdelen.
Binnen welke termijn kan ik kosteloos annuleren?
Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Alle details vind je in de vrijblijvende offerte. Bekijk hier alle annuleringsvoorwaarden.
Mag ik de ruimte bekijken voordat ik hem boek?
Natuurlijk! Je bent meer dan welkom om vrijblijvend een kijkje te komen nemen bij ons op locatie. Plan vooral een rondleiding in via het contactformulier.
Is er een scherm aanwezig in de ruimte?
Jazeker! In al onze spaces vind je een groot presentatiescherm dat perfect is voor presentaties, video’s en interactieve sessies. Je kunt gemakkelijk verbinding maken via Apple TV of gebruikmaken van een HDMI-kabel voor een directe aansluiting. Heb je extra hulp nodig bij het instellen? Ons team staat altijd klaar om je te assisteren, zodat je meeting vlekkeloos verloopt.
Is er een flipover?
Ja, iedere ruimte is standaard uitgerust met een flipover. Daarnaast beschikt elke ruimte over een whiteboardwall én een handige ‘first aid kit’ met stiften, post-its en andere tools die je nodig hebt om ideeën vast te leggen en je sessie optimaal te laten verlopen.
Wat als ik geen HDMI-aansluiting heb op mijn laptop?
Geen zorgen! Je kunt eenvoudig draadloos verbinden via de Apple TV. Daarnaast hebben we diverse koppelstukjes beschikbaar die je kunt lenen voor een directe aansluiting.
Kan iemand online deelnemen aan de vergadering?
Ja, dat kan zeker! We hebben verschillende opties voor hybride vergaderapparatuur, zodat je online deelnemers eenvoudig kunt betrekken. Laat ons van tevoren weten wat je nodig hebt, dan zorgen wij ervoor dat alles klaarstaat en iemand je helpt met het opstarten.
Voor hoeveel personen zijn koffie- en theefaciliteiten inbegrepen?
Tot en met een x aantal personen (afhankelijk van de ruimte) zijn alle faciliteiten, zoals koffie, thee, snacks en fruit, inbegrepen bij een vaste prijs. Voor elke extra persoon geldt er een toeslag van €12,50 per dagdeel. Na aankomst kun je vrij gebruikmaken van alle faciliteiten.