Op zoek naar een plek voor jouw eindejaarsfeest? Bekijk de speciale prijzen en acties…

The Attic Herengracht

Recent gerenoveerde (2020) luxe vergaderruimte. Een vergaderzaal met uitzicht op de Herengracht in vergaderopstelling die plaats biedt aan maximaal 8 gasten. Op de eerste verdieping bevindt zich een vergaderzaal, ook met adembenemend uitzicht op de gracht, voor maximaal 18 gasten.

Recent gerenoveerde (2020) luxe vergaderruimte. Een vergaderzaal met uitzicht op de Herengracht in vergaderopstelling die plaats biedt aan maximaal 8 gasten. Op de eerste verdieping bevindt zich een vergaderzaal, ook met adembenemend uitzicht op de gracht, voor maximaal 18 gasten.

Faciliteiten

Flipover

markering-geel-middel-28

65 Inch
Flatscreen

markering-geel-middel-28

Wifi

markering-geel-middel-28

Whiteboard-
Wall

markering-geel-middel-28

Koffie, thee
& Limo

markering-geel-middel-28

Vers Fruit

markering-geel-middel-28

Flipover

65 inch flatscreen

Wifi

Whiteboard-wall

Koffie, thee & Limo

Vers Fruit

Impressiebeelden

Neem contact met ons op

Heb je vragen of wil je eerst even komen kijken voor je een ruimte boekt? Neem dan contact met ons op!
tessa-marker

Maak het compleet met:

close-up-fine-dining-soep

Food & Drinks

Maak je meeting, training of event compleet met food & drinks: een heerlijke lunch, een smaakmakend diner of een gezellige borrel of proeverij. Bij Space to Create halen we alles in huis om jouw dag succesvol te maken.
podcast-studio-utrecht-cs-shoot

Tools & Techniek

Een succesvolle bijeenkomst vraagt om goede, betrouwbare apparatuur. Post-its, flipovers en whiteboardmuren, ook dat is binnen handbereik!

Bereikbaarheid

Je vindt ons op Stationsplein 90, naast Utrecht Centraal. Vanuit de trein stap je dus zo naar binnen. Naast openbaar vervoer, vind je diverse parkeerplaatsen en fietsenstallingen in de buurt. Ook hebben wij een douche, dus die vroege fietstocht of hardloopsessie wordt ook aangemoedigd!

Hier vind je alle details rondom de routebeschrijving.

Looproute station

Play Video

Looproute parkeerplaats

Play Video

Wat anderen zeggen:

Paulus Veltman
Paulus Veltman
Trainer
Read More
Ik geef regelmatig trainingen bij Space to Create. Dat bevalt heel erg goed, mede door de fabelachtige bereikbaarheid, veel licht en ruimte, en een enthousiaste en toegewijde staf. Aanrader!
Laura de Jonker
Laura de Jonker
Beeckestijn Business School
Read More
Als Business School zijn wij enorm tevreden met Space to Create als trainings- en opleidingslocatie. Zij bieden zeer goede faciliteiten, het contact is persoonlijk, meedenkend, servicegericht en vol aandacht. De ruimtes zijn modern en ruim.
Annelies Verkerk
Annelies Verkerk
Projectcoördinator
Read More
Ik heb heerlijk gewerkt in een super fijne vergaderruimte, echt een toplocatie. Aanradertje!
Marieke Pijler
Marieke Pijler
Founder Brand Density
Read More
Fantastische locatie op een uiterst centrale plek. Ontspannen sfeer om een training te geven. Fijne open, goed verzorgde keuken en bar. Je voelt je er spontaan thuis.
Previous
Next

Veelgestelde vragen

Onze dagdelen bevatten standaard tarieven. Als jouw meeting meerdere dagdelen overlapt, worden alle dagdelen gefactureerd. Voorbeeld: als je een ruimte boekt van 11:00 uur tot 15:00 uur, betaal je voor twee dagdelen.

Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Alle details vind je in de vrijblijvende offerte. Bekijk hier alle annuleringsvoorwaarden.

Natuurlijk! Je bent meer dan welkom om vrijblijvend een kijkje te komen nemen bij ons op locatie. Plan vooral een rondleiding in via het contactformulier.

Jazeker! In al onze spaces vind je een groot presentatiescherm dat perfect is voor presentaties, video’s en interactieve sessies. Je kunt gemakkelijk verbinding maken via Apple TV of gebruikmaken van een HDMI-kabel voor een directe aansluiting. Heb je extra hulp nodig bij het instellen? Ons team staat altijd klaar om je te assisteren, zodat je meeting vlekkeloos verloopt.

Ja, iedere ruimte is standaard uitgerust met een flipover. Daarnaast beschikt elke ruimte over een whiteboardwall én een handige ‘first aid kit’ met stiften, post-its en andere tools die je nodig hebt om ideeën vast te leggen en je sessie optimaal te laten verlopen.

Geen zorgen! Je kunt eenvoudig draadloos verbinden via de Apple TV. Daarnaast hebben we diverse koppelstukjes beschikbaar die je kunt lenen voor een directe aansluiting.

Ja, dat kan zeker! We hebben verschillende opties voor hybride vergaderapparatuur, zodat je online deelnemers eenvoudig kunt betrekken. Laat ons van tevoren weten wat je nodig hebt, dan zorgen wij ervoor dat alles klaarstaat en iemand je helpt met het opstarten.

Tot en met een x aantal personen (afhankelijk van de ruimte) zijn alle faciliteiten, zoals koffie, thee, snacks en fruit, inbegrepen bij een vaste prijs. Voor elke extra persoon geldt er een toeslag van €12,50 per dagdeel. Na aankomst kun je vrij gebruikmaken van alle faciliteiten.

Netwerkevent 6 april

Breid je netwerk uit bij Space to Create! Kom naar onze gratis netwerkborrel op donderdag 6 april.

The Attic Herengracht

* Externe lunch wordt door ons georganiseerd bij een selectie van restaurants in de buurt (max 5 min lopen)