Schrijf mee aan een groenere toekomst! Lees meer over onze samenwerking met WoodYouCare.

Grotere, en groenere events bij Space to Create

De unieke nieuwe locatie van Space to Create biedt een intieme, centrale event-hub in het bruisende hart van Nederland. Ideaal voor evenementen die draaien om netwerken en diepgang.

  • Capaciteit: Plenair voor 250 gasten. Met gebruik van parallelle sessies en de ruime grand café-opzet kunnen we opschalen tot 750 personen.
  • Grand café & netwerken: De centrale opzet met een grand café als netwerkhart maakt interactie de norm. Ontvangst, inloop, lunch en borrels zijn ontworpen om ontmoetingen te maximaliseren.
  • Gefaciliteerd netwerken: Wij bieden een unieke ontvangst waarbij gasten op basis van discipline/interesse worden ontvangen, waardoor de kans op waardevolle ontmoetingen aanzienlijk wordt vergroot.

Perfect bereikbaar, nationaal én internationaal

Space to Create ligt op een opvallende locatie aan het Stationsplein in Utrecht. Jouw gasten vinden ons moeiteloos, en lopen nauwelijks een stap te veel. Met onze ingang direct bij de uitgang van Utrecht CS is de treinreis voor iedereen optimaal. Bekijk het lijstje hieronder en je begrijpt meteen waarom een centrale locatie zo handig is voor je volgende meeting en evenement!

Afstand in metersUtrecht lopen
20  meterBussen en trams onder ons pand
75 meterUtrecht CS
75 meterShopping Mall Hoog Catharijne en P1 t/m P5
650 meterOude gracht Utrecht
500 meterHotel Karel V
800 MeterJaarbeurs
Afstand in tijdNederland Trein
17 minutenStation Amsterdam Amstel
21 minutenStation Amsterdam Zuid
30 minutenSchiphol
24 MinutenAmsterdam CS
36 MinutenRotterdam CS
38 MinutenDen Haag CS
12 MinutenAmersfoort CS
26 MinutenDen Bosch
1.55 uurMaastricht
1.51 uurGroningen
Afstand in tijdEuropa
1:52 TreinDüsseldorf
3:25 TreinFrankfurt
3:38 TreinParijs

Een groen en centraal alternatief

Onze bereikbaarheid in Utrecht maakt ons het groenste alternatief in Nederland!

  • Klimaatwinst: De centrale ligging zorgt voor de kortste gemiddelde reisafstand voor alle bezoekers. Reizen per trein is de meest verantwoorde keuze, wat bij een event voor 250 personen een zo tussen de 1000 en 1500 kilo Co2 op!
  • Aantrekkelijk voor internationaal: Op slechts 30 minuten van Schiphol, 21 minuten van de Zuidas en 17 minuten van Amsterdam Amstel, zijn wij een centraal en intiem alternatief voor de ‘big city’ dat zowel nationaal als internationaal aantrekkelijk is.

Slapen, dineren en parkeren

  • Hotels & arrangementen: Wij bevinden ons op slechts 500 meter van Hotel V, Hilton Hampton 250 meter (geheel binnendoor te bereiken) en 650 meter van de historische Oude Gracht. Wij faciliteren samenwerkingen met deze Hotels om aantrekkelijke packages (bijvoorbeeld vrijdag en zaterdag) aan te bieden.
  • Dineren
    Wij hebben samenwerkingen met diverse restaurants in Utrecht. Dineren kan bij ons op locatie of in het restaurant van jouw keuze. Jij kiest, wij regelen dat jij direct aan tafel kunt schuiven – zonder gedoe!
  • Voldoende parkeergelegenheid
    De grootste parkeergarages van Nederland (P1 t/m P5) liggen praktisch onder onze locatie. Ook parkeren bij het Jaarbeursplein is eenvoudig, met een directe looproute via de Moreelsebrug.

Conversie en marketing: Meer resultaat met minder kosten

Onze locatie is niet alleen mooi, maar ook strategisch voor uw inschrijvingen.

  • Hogere eventconversie: De centrale en makkelijke bereikbaarheid is direct conversie-verhogend. Onze klanten ervaren een stijging in inschrijvingen van minimaal 25% tot 35%, zelfs voor avond-events.
  • Full-service ondersteuning: Ons professionele eventteam kan u van a tot z ontzorgen.
  • Community marketing: Wij beschikken over de CHANGE!-database, een hoogwaardige community van ± 30k tot 70k adressen/volgers binnen de tech, AI en sustainability sector. Door bereik uit te wisselen, helpen wij u met minder marketinguitgaven een hogere bezettingsgraad te realiseren.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)

  • Speciale MVO-tarieven: Voor goede doelen en non-profitorganisaties bieden wij gereduceerde zaalhuur aan. Dit geldt met name voor events op vrijdagen en zaterdagen, en zeker wanneer het netwerk van het evenement interessant is voor onze CHANGE!-community.

Ook een evenement organiseren?

Bel het team van Space to Create op +31 30 340 0000 en ontdek alles over onze gloednieuwe, unieke eventlocatie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Je ontvangt van ons een maandelijkse nieuwsbrief met interessante en vakgerelateerde artikelen. Je kan je altijd weer uitschrijven indien je deze niet meer wil ontvangen

Netwerkevent 6 april

Breid je netwerk uit bij Space to Create! Kom naar onze gratis netwerkborrel op donderdag 6 april.

Grotere, en groenere events bij Space to Create

* Externe lunch wordt door ons georganiseerd bij een selectie van restaurants in de buurt (max 5 min lopen)