Schrijf mee aan een groenere toekomst! Lees meer over onze nieuwe samenwerking met WoodYouCare.

Evenementenlocatie Midden-Nederland

Op zoek naar een centrale plek om jouw evenement te organiseren? In Midden-Nederland vind je Space to Create, de perfecte locatie waar alles samenkomt: bereikbaarheid, sfeer en eindeloze mogelijkheden. Onze evenementenlocatie biedt ruimte voor inspiratie, verbinding en unieke belevingen – precies wat jouw evenement nodig heeft.

De pre's van een evenementenlocatie in Midden-Nederland

Centraal
gelegen

markering-geel-middel-28

Uitstekende verbindingen

markering-geel-middel-28

Bruisende
omgeving

markering-geel-middel-28

Space to Create - de perfecte setting voor jouw evenement

Onze locatie is flexibel en geschikt voor allerlei soorten evenementen:

Met lichte, sfeervolle ruimtes en moderne faciliteiten zorgen we ervoor dat jouw evenement tot in de puntjes geregeld is. Of je nu een dag vol focus plant of juist een ontspannen netwerkborrel wilt organiseren, onze ruimte past zich aan jouw wensen aan.

Neem contact met ons op

Heb je vragen of wil je eerst even komen kijken voor je een ruimte boekt?
Neem dan contact met ons op!
tessa-marker

Onze event spaces

We hebben op onze evenementenlocatie in Midden-Nederland, twee grote event spaces van meer dan 120m2. Deze grenzen aan een openbare ruimte en onze bar voor een break-out of pauze. Daaromheen hebben we verschillende ruimtes die je als subzaal kunt boeken en gebruiken. Organiseer je een groot evenement zoals een informatiemarkt? Dan kun je een hele vleugel reserveren.
Olympic + Catwalk + 2 sub-spaces

Per dagdeel (4u)

€ 1375,-
Event 1 Space boardopstelling
Studio Event 1

Per dagdeel (4u)

€ 585,-
Olympic 1 & 2 Space blok opstelling hoek
Olympic Space

Per dagdeel (4u)

€ 750,-

Subzalen

Naast de speciale event spaces bieden wij ook nog elf karakteristieke subspaces op onze evenementenlocatie in Midden-Nederland. Ze zijn uitermate geschikt voor break-out sessies of om te gebruiken als afzonderlijke ruimtes, afhankelijk van jouw wensen.
Terrace Space overview parasols uit
Terrace Space

Per dagdeel (4u)

€ 450,-
Concepting Space

Per dagdeel (4u)

€ 325,-
popart-space-blok
Pop Art Space

Per dagdeel (4u)

€ 300,-
music-studio-en-suite-space-2
Music & Studio En-Suite Space

Per dagdeel (4u)

€ 545,-
ocean-space-school-opstelling-leeg
Ocean Space

Per dagdeel (4u)

€ 550,-
strategy-space-leeg-3
Strategy Space

Per dagdeel (4u)

€ 300,-
garden-space-blok-opstelling-leeg
Garden Space

Per dagdeel (4u)

€ 550,-

Alles onder één dak

Een goede evenementenlocatie biedt méér dan alleen een ruimte. Bij ons krijg je:

Topfaciliteiten

markering-geel-middel-18

Catering op Maat

markering-geel-middel-18

Persoonlijke Aandacht

markering-geel-middel-18

Veelgestelde vragen

Plenair tot 120 personen. Als je de hele vleugel boekt en je gasten verdeeld over verschillende ruimtes, kunnen het er nog veel meer zijn!
Zeker weten! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, dan maken we het samen tot een succes.
Als er in het voorgaande dagdeel geen andere boeking is, is dat meestal mogelijk. Overleg even met ons om te kijken wat kan. Je kunt van tevoren in ieder geval zaken zoals de opstelling doorgeven, wij zorgen ervoor dat dat helemaal juist klaar staat bij aanvang. Heb je nog andere wensen? Laat het ons gerust weten!

Absoluut! We hebben alle benodigde apparatuur in huis om jouw hybride event tot een succes te maken.

Er zijn veel mogelijkheden. We bespreken graag je wensen en zorgen ervoor dat alles perfect geregeld wordt.
Jazeker! We kunnen flyers op locatie plaatsen, je event op onze website en social media zetten, en meenemen in onze nieuwsbrief.
Ja, we hebben een lift en alle ruimtes op onze verdieping zijn gelijkvloers. Daarnaast is er een invalidentoilet aanwezig.
Onze locatie aan het Stationsplein is supermakkelijk bereikbaar met de trein, te voet of met de fiets. Er zijn ook diverse parkeergarages in de buurt. Check onze routepagina voor meer info.
We beschikken over diverse professionele studio0apparatuur, ideaal voor bijvoorbeeld het organiseren van een live podcast met tafelgesprekken tijdens je event. Heb je iets specifieks op je wensenlijstje dat we nog niet hebben? Geen zorgen, we kunnen het (bijna altijd) voor je regelen!
We hebben meerdere camera- en videospecialisten in ons netwerk die je hierbij kunnen helpen. Laat ons weten wat je wensen zijn, dan koppelen we je aan de juiste persoon of nemen we de organisatie voor je uit handen.
Boekingen voor minder dan 50 personen Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Annuleer je tussen 14 en 8 dagen voor de aanvangsdatum, dan bedragen de annuleringskosten 50% van de totale reserveringswaarde. Bij annulering tussen 7 dagen en 48 uur voor de aanvangsdatum zijn de annuleringskosten 75%. Annuleer je binnen 2 werkdagen voor de aanvangsdatum, dan wordt 100% van het originele bedrag in rekening gebracht. Boekingen voor meer dan 50 personen Je kunt tot drie weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Annuleer je tussen 21 en 14 dagen voor de aanvangsdatum, dan bedragen de annuleringskosten 50% van de totale reserveringswaarde. Bij annulering tussen 14 dagen en 7 dagen voor de aanvangsdatum zijn de annuleringskosten 75%. Annuleer je binnen 7 werkdagen voor de aanvangsdatum, dan wordt 100% van het originele bedrag in rekening gebracht.
Voel je vrij om de ruimtes te decoreren zoals je wilt. We vragen je alleen om gebruik te maken van de schilderstape die in alle ruimtes aanwezig is.
Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.
Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.

Netwerkevent 6 april

Breid je netwerk uit bij Space to Create! Kom naar onze gratis netwerkborrel op donderdag 6 april.

Evenementenlocatie Midden-Nederland

* Externe lunch wordt door ons georganiseerd bij een selectie van restaurants in de buurt (max 5 min lopen)