Op zoek naar een plek voor jouw eindejaarsfeest? Bekijk de speciale prijzen en acties…

Evenement organiseren in Utrecht

Van levendige live events tot online pareltjes — bij Space to Create vind je alles voor een geslaagd evenement in hartje Utrecht. Onze spaces zijn fris, open en creativiteit spat van de muren af!
markering-geel-middel-18

Event spaces

TOPLOCATIE

markering-geel-middel-18

1500m2

markering-geel-middel-18
markering-geel-middel-18

CATERING OP MAAT

UITSTEKENDE VOORZIENINGEN

markering-geel-middel-18

UNIEKE extra's

markering-geel-middel-18

SPECIAAL AANBOD in het weekend of in de avond

Om het plannen van jouw event iets makkelijker te maken, hebben we een aantal mooie pakketten samengesteld met een aantrekkelijke prijs voor zowel in het weekend als in de avond. En geen zorgen, ook voor doordeweekse dagen staan we klaar – al gelden er dan wel andere tarieven. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie, we denken graag met je mee!
drinks-november-radmilo

Avond

Vanaf €37,00 p.p.

  • Een avond in onze Olympic of Event Space
  • Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
  • Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
  • Koffie, thee en water
  • 2 muntjes per persoon
inspiration-factory-november-2023-2

Weekend

Vanaf €32,00 p.p.

  • Een weekend ochtend of middag in onze Olympic of Event Space
  • Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
  • Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
  • Koffie, thee en water
  • 2 muntjes per persoon
inspiration-factory-november-2023-62

Weekender

Vanaf €6.850,00

  • Zaterdag en zondag van 09:00-17:00
  • Eén hele vleugel met uitzicht op het Stationsplein
  • Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
  • Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
  • Barpersoneel
  • 1 gratis muntjes per persoon

ONZE EVENT SPACES

We hebben twee grote event spaces van meer dan 120m2. Deze grenzen aan een openbare ruimte en onze bar voor een break-out of pauze. Daaromheen hebben we verschillende ruimtes die je als subzaal kunt boeken en gebruiken. Organiseer je een groot evenement zoals een informatiemarkt? Dan kun je een hele vleugel reserveren.

Olympic + Catwalk + 2 sub-spaces

Per dagdeel (4u)

€ 1375,-
Event 1 Space boardopstelling
Studio Event 1

Per dagdeel (4u)

€ 585,-
Olympic 1 & 2 Space blok opstelling hoek
Olympic Space

Per dagdeel (4u)

€ 750,-

Subzalen

Naast de speciale event spaces bieden wij elf karakteristieke subspaces. Ze zijn uitermate geschikt voor break-out sessies of om te gebruiken als afzonderlijke ruimtes, afhankelijk van jouw wensen.
Terrace Space overview parasols uit
Terrace Space

Per dagdeel (4u)

€ 450,-
Concepting Space

Per dagdeel (4u)

€ 325,-
popart-space-blok
Pop Art Space

Per dagdeel (4u)

€ 300,-
music-studio-en-suite-space-2
Music & Studio En-Suite Space

Per dagdeel (4u)

€ 545,-
ocean-space-school-opstelling-leeg
Ocean Space

Per dagdeel (4u)

€ 550,-
strategy-space-leeg-3
Strategy Space

Per dagdeel (4u)

€ 300,-
garden-space-blok-opstelling-leeg
Garden Space

Per dagdeel (4u)

€ 550,-

Veelgestelde vragen

Plenair tot 120 personen. Als je de hele vleugel boekt en je gasten verdeeld over verschillende ruimtes, kunnen het er nog veel meer zijn!
Zeker weten! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, dan maken we het samen tot een succes.
Als er in het voorgaande dagdeel geen andere boeking is, is dat meestal mogelijk. Overleg even met ons om te kijken wat kan. Je kunt van tevoren in ieder geval zaken zoals de opstelling doorgeven, wij zorgen ervoor dat dat helemaal juist klaar staat bij aanvang. Heb je nog andere wensen? Laat het ons gerust weten!

Absoluut! We hebben alle benodigde apparatuur in huis om jouw hybride event tot een succes te maken.

Er zijn veel mogelijkheden. We bespreken graag je wensen en zorgen ervoor dat alles perfect geregeld wordt.
Jazeker! We kunnen flyers op locatie plaatsen, je event op onze website en social media zetten, en meenemen in onze nieuwsbrief.
Ja, we hebben een lift en alle ruimtes op onze verdieping zijn gelijkvloers. Daarnaast is er een invalidentoilet aanwezig.
Onze locatie aan het Stationsplein is supermakkelijk bereikbaar met de trein, te voet of met de fiets. Er zijn ook diverse parkeergarages in de buurt. Check onze routepagina voor meer info.
We beschikken over diverse professionele studio0apparatuur, ideaal voor bijvoorbeeld het organiseren van een live podcast met tafelgesprekken tijdens je event. Heb je iets specifieks op je wensenlijstje dat we nog niet hebben? Geen zorgen, we kunnen het (bijna altijd) voor je regelen!
We hebben meerdere camera- en videospecialisten in ons netwerk die je hierbij kunnen helpen. Laat ons weten wat je wensen zijn, dan koppelen we je aan de juiste persoon of nemen we de organisatie voor je uit handen.
Boekingen voor minder dan 50 personen Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Annuleer je tussen 14 en 8 dagen voor de aanvangsdatum, dan bedragen de annuleringskosten 50% van de totale reserveringswaarde. Bij annulering tussen 7 dagen en 48 uur voor de aanvangsdatum zijn de annuleringskosten 75%. Annuleer je binnen 2 werkdagen voor de aanvangsdatum, dan wordt 100% van het originele bedrag in rekening gebracht. Boekingen voor meer dan 50 personen Je kunt tot drie weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Annuleer je tussen 21 en 14 dagen voor de aanvangsdatum, dan bedragen de annuleringskosten 50% van de totale reserveringswaarde. Bij annulering tussen 14 dagen en 7 dagen voor de aanvangsdatum zijn de annuleringskosten 75%. Annuleer je binnen 7 werkdagen voor de aanvangsdatum, dan wordt 100% van het originele bedrag in rekening gebracht.
Voel je vrij om de ruimtes te decoreren zoals je wilt. We vragen je alleen om gebruik te maken van de schilderstape die in alle ruimtes aanwezig is.
Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.
Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.

Neem contact met ons op

Heb je vragen of wil je eerst even komen kijken voor je een ruimte boekt?
Neem dan contact met ons op!
tessa-marker

Alle ruimte voor succes

We hebben twee vleugels tot onze beschikking om jouw event tot een succes te maken. Genoeg keuze dus voor het vinden van de perfecte ruimte. Alleen al onze A-vleugel omvat 1411 vierkante meter.
Green Space

Te boeken als sub-zaal

Ocean Space

Te boeken als sub-zaal

Strategy Space

Te boeken als sub-zaal

Popart Space

Te boeken als sub-zaal

Yellow Space

Te boeken als sub-zaal

Olympic Space

Te boeken als sub-zaal

Event Space

Te boeken als sub-zaal

Terace Space

Te boeken als subzaal

Blue Space

Te boeken als subzaal

Music Space

Te boeken als subzaal

Meest centrale locatie in het land

Je vindt ons op Stationsplein 90, pal tegenover station Utrecht Centraal. Vanuit de trein stap je dus zo naar binnen. Naast openbaar vervoer, vind je diverse parkeerplaatsen en fietsenstallingen in de buurt. Ook hebben wij een douche, dus voor de Utrechtse locals wordt een fietstocht of hardloopsessie ook aangemoedigd!
markering-geel-streep-middel-33

Direct contact opnemen

Wij sturen je binnen 1-3 uur een reactie (op werkdagen). 

Avond & weekend - vraag een offerte aan

Vul je naam en emailadres in en je ontvangt de bevestiging per mail

Netwerkevent 6 april

Breid je netwerk uit bij Space to Create! Kom naar onze gratis netwerkborrel op donderdag 6 april.

Eventruimte

* Externe lunch wordt door ons georganiseerd bij een selectie van restaurants in de buurt (max 5 min lopen)