Evenement organiseren in Utrecht
Van levendige live events tot online pareltjes — bij Space to Create vind je alles voor een geslaagd evenement in hartje Utrecht. Onze spaces zijn fris, open en creativiteit spat van de muren af!
Event spaces
TOPLOCATIE
1500m2
CATERING OP MAAT
UITSTEKENDE VOORZIENINGEN
UNIEKE extra's
SPECIAAL AANBOD in het weekend of in de avond
Om het plannen van jouw event iets makkelijker te maken, hebben we een aantal mooie pakketten samengesteld met een aantrekkelijke prijs voor zowel in het weekend als in de avond. En geen zorgen, ook voor doordeweekse dagen staan we klaar – al gelden er dan wel andere tarieven. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie, we denken graag met je mee!
Avond
Vanaf €37,00 p.p.
- Een avond in onze Olympic of Event Space
- Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
- Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
- Koffie, thee en water
- 2 muntjes per persoon
Weekend
Vanaf €32,00 p.p.
- Een weekend ochtend of middag in onze Olympic of Event Space
- Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
- Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
- Koffie, thee en water
- 2 muntjes per persoon
Weekender
Vanaf €6.850,00
- Zaterdag en zondag van 09:00-17:00
- Eén hele vleugel met uitzicht op het Stationsplein
- Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
- Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
- Barpersoneel
- 1 gratis muntjes per persoon
ONZE EVENT SPACES
We hebben twee grote event spaces van meer dan 120m2. Deze grenzen aan een openbare ruimte en onze bar voor een break-out of pauze. Daaromheen hebben we verschillende ruimtes die je als subzaal kunt boeken en gebruiken. Organiseer je een groot evenement zoals een informatiemarkt? Dan kun je een hele vleugel reserveren.
Veelgestelde vragen
Voor hoeveel mensen kan ik een event organiseren?
Plenair tot 120 personen. Als je de hele vleugel boekt en je gasten verdeeld over verschillende ruimtes, kunnen het er nog veel meer zijn!
Kunnen jullie helpen met de organisatie en technische ondersteuning?
Zeker weten! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden, dan maken we het samen tot een succes.
Mag ik de ruimte eerder dan de geboekte tijd gebruiken om voor te bereiden en klaar te zetten?
Als er in het voorgaande dagdeel geen andere boeking is, is dat meestal mogelijk. Overleg even met ons om te kijken wat kan. Je kunt van tevoren in ieder geval zaken zoals de opstelling doorgeven, wij zorgen ervoor dat dat helemaal juist klaar staat bij aanvang. Heb je nog andere wensen? Laat het ons gerust weten!
Kan ik een hybride event organiseren?
Absoluut! We hebben alle benodigde apparatuur in huis om jouw hybride event tot een succes te maken.
Hoe zit het met de catering tijdens een event?
Er zijn veel mogelijkheden. We bespreken graag je wensen en zorgen ervoor dat alles perfect geregeld wordt.
Kunnen jullie helpen met de promotie van ons openbare event?
Jazeker! We kunnen flyers op locatie plaatsen, je event op onze website en social media zetten, en meenemen in onze nieuwsbrief.
Is de locatie rolstoeltoegankelijk?
Ja, we hebben een lift en alle ruimtes op onze verdieping zijn gelijkvloers. Daarnaast is er een invalidentoilet aanwezig.
Hoe zit het met de bereikbaarheid en parkeergelegenheid?
Onze locatie aan het Stationsplein is supermakkelijk bereikbaar met de trein, te voet of met de fiets. Er zijn ook diverse parkeergarages in de buurt. Check onze routepagina voor meer info.
Hebben jullie studiomateriaal beschikbaar?
We beschikken over diverse professionele studio0apparatuur, ideaal voor bijvoorbeeld het organiseren van een live podcast met tafelgesprekken tijdens je event. Heb je iets specifieks op je wensenlijstje dat we nog niet hebben? Geen zorgen, we kunnen het (bijna altijd) voor je regelen!
Kunnen jullie helpen als we ons event willen filmen of professionele foto's willen laten maken?
We hebben meerdere camera- en videospecialisten in ons netwerk die je hierbij kunnen helpen. Laat ons weten wat je wensen zijn, dan koppelen we je aan de juiste persoon of nemen we de organisatie voor je uit handen.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden voor een evenement?
Boekingen voor minder dan 50 personen
Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Annuleer je tussen 14 en 8 dagen voor de aanvangsdatum, dan bedragen de annuleringskosten 50% van de totale reserveringswaarde. Bij annulering tussen 7 dagen en 48 uur voor de aanvangsdatum zijn de annuleringskosten 75%. Annuleer je binnen 2 werkdagen voor de aanvangsdatum, dan wordt 100% van het originele bedrag in rekening gebracht.
Boekingen voor meer dan 50 personen
Je kunt tot drie weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Annuleer je tussen 21 en 14 dagen voor de aanvangsdatum, dan bedragen de annuleringskosten 50% van de totale reserveringswaarde. Bij annulering tussen 14 dagen en 7 dagen voor de aanvangsdatum zijn de annuleringskosten 75%. Annuleer je binnen 7 werkdagen voor de aanvangsdatum, dan wordt 100% van het originele bedrag in rekening gebracht.
Mogen we de locatie met eigen decoratie aankleden?
Voel je vrij om de ruimtes te decoreren zoals je wilt. We vragen je alleen om gebruik te maken van de schilderstape die in alle ruimtes aanwezig is.
Mogen we borrelen in onze eigen ruimte?
Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.
Kan ik een werkborrel organiseren voor een grote groep?
Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.
Neem contact met ons op
Heb je vragen of wil je eerst even komen kijken voor je een ruimte boekt?
Neem dan contact met ons op!
Neem dan contact met ons op!
Alle ruimte voor succes
We hebben twee vleugels tot onze beschikking om jouw event tot een succes te maken. Genoeg keuze dus voor het vinden van de perfecte ruimte. Alleen al onze A-vleugel omvat 1411 vierkante meter.
Green Space
Te boeken als sub-zaal
Ocean Space
Te boeken als sub-zaal
Strategy Space
Te boeken als sub-zaal
Popart Space
Te boeken als sub-zaal
Yellow Space
Te boeken als sub-zaal
Olympic Space
Te boeken als sub-zaal
Event Space
Te boeken als sub-zaal
Terace Space
Te boeken als subzaal
Blue Space
Te boeken als subzaal
Music Space
Te boeken als subzaal
Meest centrale locatie in het land
Je vindt ons op Stationsplein 90, pal tegenover station Utrecht Centraal. Vanuit de trein stap je dus zo naar binnen. Naast openbaar vervoer, vind je diverse parkeerplaatsen en fietsenstallingen in de buurt. Ook hebben wij een douche, dus voor de Utrechtse locals wordt een fietstocht of hardloopsessie ook aangemoedigd!
Direct contact opnemen
Wij sturen je binnen 1-3 uur een reactie (op werkdagen).