Evenement organiseren in Utrecht
Van levendige live events tot online pareltjes — bij evenementenlocatie Space to Create vind je alles voor een geslaagd evenement in hartje Utrecht. Onze spaces zijn fris, open en creativiteit spat van de muren af!
Event spaces
TOP evenementenLOCATIE
1500m2
CATERING OP MAAT
UITSTEKENDE VOORZIENINGEN
UNIEKE extra's
SPECIAAL AANBOD in het weekend of in de avond
Avond
Vanaf €37,00 p.p.
- Een avond in onze Olympic of Event Space
- Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
- Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
- Koffie, thee en water
- 2 muntjes per persoon
Weekend
Vanaf €32,00 p.p.
- Een weekend ochtend of middag in onze Olympic of Event Space
- Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
- Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
- Koffie, thee en water
- 2 muntjes per persoon
Weekender
Vanaf €6.850,00
- Zaterdag en zondag van 09:00-17:00
- Eén hele vleugel met uitzicht op het Stationsplein
- Hoogwaardige kwaliteit microfoon(s) en geluidsysteem
- Ondersteuning bij de techniek en het ontvangst
- Barpersoneel
- 1 gratis muntjes per persoon
ONZE EVENT SPACES
We hebben op onze evenementenlocatie in Utrecht, twee grote event spaces van meer dan 120m2. Deze grenzen aan een openbare ruimte en onze bar voor een break-out of pauze. Daaromheen hebben we verschillende ruimtes die je als subzaal kunt boeken en gebruiken. Organiseer je een groot evenement zoals een informatiemarkt? Dan kun je een hele vleugel reserveren.
Veelgestelde vragen
Voor hoeveel mensen kan ik een event organiseren?
Kunnen jullie helpen met de organisatie en technische ondersteuning?
Mag ik de ruimte eerder dan de geboekte tijd gebruiken om voor te bereiden en klaar te zetten?
Kan ik een hybride event organiseren?
Absoluut! We hebben alle benodigde apparatuur in huis om jouw hybride event tot een succes te maken.
Hoe zit het met de catering tijdens een event?
Kunnen jullie helpen met de promotie van ons openbare event?
Is de locatie rolstoeltoegankelijk?
Hoe zit het met de bereikbaarheid en parkeergelegenheid?
Hebben jullie studiomateriaal beschikbaar?
Kunnen jullie helpen als we ons event willen filmen of professionele foto's willen laten maken?
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden voor een evenement?
Mogen we de locatie met eigen decoratie aankleden?
Mogen we borrelen in onze eigen ruimte?
Kan ik een werkborrel organiseren voor een grote groep?
Neem contact met ons op
Heb je vragen of wil je eerst even komen kijken op onze evenementenlocatie?
Neem dan contact met ons op!
Alle ruimte voor succes
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als sub-zaal
Te boeken als subzaal
Te boeken als subzaal
Te boeken als subzaal