FAQ
bla bla
Ruimtes
Wat zijn de kosten als dagdelen overlappen?
Onze dagdelen bevatten standaard tarieven. Als jouw meeting meerdere dagdelen overlapt, worden alle dagdelen gefactureerd. Voorbeeld: als je een ruimte boekt van 11:00 uur tot 15:00 uur, betaal je voor twee dagdelen.
Binnen welke termijn kan ik kosteloos annuleren?
Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Alle details vind je in de vrijblijvende offerte. Bekijk hier alle annuleringsvoorwaarden.
Mag ik de ruimte bekijken voordat ik hem boek?
Natuurlijk! Je bent meer dan welkom om vrijblijvend een kijkje te komen nemen bij ons op locatie. Plan vooral een rondleiding in via het contactformulier.
Is er een scherm aanwezig in de ruimte?
Jazeker! In al onze spaces vind je een groot presentatiescherm dat perfect is voor presentaties, video’s en interactieve sessies. Je kunt gemakkelijk verbinding maken via Apple TV of gebruikmaken van een HDMI-kabel voor een directe aansluiting. Heb je extra hulp nodig bij het instellen? Ons team staat altijd klaar om je te assisteren, zodat je meeting vlekkeloos verloopt.
Is er een flipover?
Ja, iedere ruimte is standaard uitgerust met een flipover. Daarnaast beschikt elke ruimte over een whiteboardwall én een handige ‘first aid kit’ met stiften, post-its en andere tools die je nodig hebt om ideeën vast te leggen en je sessie optimaal te laten verlopen.
Wat als ik geen HDMI-aansluiting heb op mijn laptop?
Geen zorgen! Je kunt eenvoudig draadloos verbinden via de Apple TV. Daarnaast hebben we diverse koppelstukjes beschikbaar die je kunt lenen voor een directe aansluiting.
Kan iemand online deelnemen aan de vergadering?
Ja, dat kan zeker! We hebben verschillende opties voor hybride vergaderapparatuur, zodat je online deelnemers eenvoudig kunt betrekken. Laat ons van tevoren weten wat je nodig hebt, dan zorgen wij ervoor dat alles klaarstaat en iemand je helpt met het opstarten.
Voor hoeveel personen zijn koffie- en theefaciliteiten inbegrepen?
Tot en met een x aantal personen (afhankelijk van de ruimte) zijn alle faciliteiten, zoals koffie, thee, snacks en fruit, inbegrepen bij een vaste prijs. Voor elke extra persoon geldt er een toeslag van €12,50 per dagdeel. Na aankomst kun je vrij gebruikmaken van alle faciliteiten.
Food & Drinks
Hoe werkt de keuken?
We hebben een self-service concept. Dat betekent dat je in de keuken zelf je koffie, thee, water etc. mag pakken. Doe alsof je thuis bent! Dat vinden we alleen maar gezellig. Wil je iets fris of te borrelen uit de koelkast? Dan betaal je met een muntje of via de QR-code op de koelkast.
Welke dranken zijn inbegrepen bij het boeken van een ruimte?
Koffie, thee, (bruis)water en limo’s zijn inclusief. Frisdrank, bier en wijn kunnen tegen betaling worden afgenomen, vooraf bij het boeken of ter plekke per pin.
Tot wanneer kan ik het aantal personen wijzigen m.b.t. de catering?
Dit kan tot maximaal 2 werkdagen vóór aanvang.
Kan de catering vegetarisch of vegan?
Ja, natuurlijk!
Kunnen jullie rekening houden met allergieën?
Zeker, geef dit van tevoren even aan.
Kan ik de meeting starten met een ontbijt?
Absoluut, wij kunnen een ontbijt laten bezorgen in de ruimte.
Is de lunch binnen of buiten de deur?
De keuze is helemaal aan jou! We werken samen met verschillende restaurants die je graag op locatie ontvangen, maar je kunt de lunch ook in je ruimte bij Space to Create laten bezorgen.
Kan ik verschillende restaurants combineren?
Het is in principe niet mogelijk om verschillende restaurants te combineren. Bij groepen groter dan 20 personen is het in overleg wel mogelijk.
Is er bij jullie locatie ook eten te koop?
Nee, maar je kunt wel catering afnemen of even naar beneden lopen Hoog Catharijne in of naar het centrum van Utrecht.
Kan ik ook wat extra snacks bestellen?
Zeker weten! Kies uit de bakery, hartige snacks of een heerlijke high tea. Voor bij de borrel hebben we heerlijke borrelplanken of bittergarnituur.
Kan ik een borrel toevoegen aan mijn boeking?
Zeker, wij hebben meerdere borrelarrangementen die per half uur geboekt kunnen worden en zijn uit te breiden met bittergarnituur. Ook kun je je borrel nog upgraden met verschillende borrelplanken, speciaalbier en speciale wijnen.
Tot hoe laat kan ik een borrel of evenement organiseren?
Jouw evenement, jouw feestje. We hanteren geen eindtijd.
Mogen we borrelen in onze eigen ruimte?
Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.
Kan ik een werkborrel organiseren voor een grote groep?
Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.
Proeverijen
Kan ik een proeverij in het weekend organiseren?
Ja, zeker! Je kunt je meeting doordeweeks feestelijk afsluiten met een proeverij, maar ook in het weekend ben je van harte welkom.
Voor hoeveel mensen is de proeverij geschikt?
Er is geen minimum of maximum aantal deelnemers voor een proeverij.
Vanaf hoe laat kan ik een proeverij organiseren?
Je kunt een proeverij organiseren vanaf 13:00 uur.
Hoeveel soorten drankjes zitten er in de proeverij?
Gemiddeld bevat de proeverij 3-6 verschillende soorten drankjes, afhankelijk van het type proeverij.
Zijn er hapjes inbegrepen bij de proeverij?
Er worden zoutjes bij geserveerd om je smaak tussendoor te neutraliseren. Je kunt de proeverij upgraden met een heerlijke borrelplank of andere borrelhapjes.
Hoe lang duurt de proeverij?
De proeverij duurt één tot anderhalf uur. Daarna kun je natuurlijk nog gezellig blijven hangen om na te borrelen.
Borrelen
Tot hoe laat kan ik een borrel of evenement organiseren?
Jouw evenement, jouw feestje. We hanteren geen eindtijd.
Mogen we borrelen in onze eigen ruimte?
Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.
Kan ik een werkborrel organiseren voor een grote groep?
Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.
High Tea
Op welke tijden kan ik genieten van een high tea?
Je kunt een high tea bestellen tussen 11.00 en 16.00 uur.
Voor hoeveel personen is de high tea?
Er is geen minimum of maximum aantal personen voor de high tea.
Kunnen we in het weekend high tea-en?
Ja, je bent ook in het weekend van harte welkom voor een high tea!
Kan de high tea ook vegetarisch of vegan?
Ja, we bieden ook vegetarische en vegan opties aan voor de high tea.
Kunnen jullie rekening houden met allergieën?
Zeker, geef dit van tevoren even aan.
Trainingsruimte
Is er een mogelijkheid om korting te krijgen bij meerdere boekingen?
Plan je regelmatig meerdere trainingsdagen bij ons? Dan kom je misschien in aanmerking voor een partnertarief. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Hebben jullie computers voor mijn cursisten?
We hebben diverse iMacs beschikbaar die je kunt bijboeken. We zorgen dat deze op de trainingsdag klaarstaan voor je cursisten in de ruimte.
Kan ik promotiemateriaal bij jullie opslaan en gebruiken?
Ja, je kunt je eigen banners, notitieboekjes, pennen, etc. bij ons opslaan en wij leggen ze voor je klaar in de ruimte op de dag van de training.
Kan ik iets bijzonders organiseren voor mijn cursisten na een training?
Jazeker! We kunnen borrels, proeverijen, diners en nog veel meer voor je organiseren. Bekijk onze food & drinks pagina voor alle mogelijkheden, en neem gerust contact met ons op om te overleggen over een feestelijke afsluiting van de training.
Kan de ruimte op slot?
Ja, je kunt de ruimte zelf op slot doen als je even weggaat. Loop langs een van onze collega’s om de ruimte weer voor je te openen.
Ontvangen jullie de cursisten bij aanvang?
Jazeker! Onze collega’s staan klaar om je cursisten bij aanvang op te vangen, een korte uitleg te geven over de locatie en ze te begeleiden naar de juiste ruimte.
Hoe flexibel is de inrichting van de ruimte?
(Bijna) alle ruimtes zijn voorzien van flexibele tafels die gemakkelijk te verschuiven zijn, zodat je de indeling makkelijk kunt inrichten zoals jij dat wilt. Laat het ons van tevoren weten, dan zorgen wij dat de ruimte op de trainingsdag precies naar jouw wens is ingericht. Zo hoef jij je daar geen zorgen meer over te maken en op de dag zelf niet meer te schuiven!
Kan ik technische ondersteuning krijgen?
Ja, ons team staat klaar om je te helpen met de techniek. Denk bijvoorbeeld aan het aansluiten van de laptop op het grote scherm en de techniek bij hybride trainingen.
Hoe zit het met de bereikbaarheid en parkeergelegenheid?
Onze locatie aan het Stationsplein is supermakkelijk bereikbaar met de trein, te voet of met de fiets. Er zijn ook diverse parkeergarages in de buurt. Check onze routepagina voor meer info.
Is de locatie rolstoeltoegankelijk?
Ja, we hebben een lift en alle ruimtes op onze verdieping zijn gelijkvloers. Daarnaast is er een invalidentoilet aanwezig.
Zijn de faciliteiten comfortabel genoeg voor een lange dag leren?
Ja, we hebben comfortabele, volledig verstelbare stoelen, klimaatbeheersing, en in sommige ruimtes zelfs zit-sta-tafels. Daarnaast zijn er genoeg plekken om je even terug te trekken. Of maak een wandeling in het Moreelsepark om de hoek, zodat jij en je cursisten na een korte pauze weer fris aan de slag kunnen.
Hoe werkt het met de planning van meerdere trainingreeksen?
We maken het je zo makkelijk mogelijk: vul ons speciale format hiervoor in en wij kunnen de gehele reeks zo voor je importeren.