Schrijf mee aan een groenere toekomst! Lees meer over onze samenwerking met WoodYouCare.

FAQ

bla bla

Ruimtes

Onze dagdelen bevatten standaard tarieven. Als jouw meeting meerdere dagdelen overlapt, worden alle dagdelen gefactureerd. Voorbeeld: als je een ruimte boekt van 11:00 uur tot 15:00 uur, betaal je voor twee dagdelen.

Je kunt tot twee weken voor de aanvangsdatum kosteloos annuleren. Alle details vind je in de vrijblijvende offerte. Bekijk hier alle annuleringsvoorwaarden.

Natuurlijk! Je bent meer dan welkom om vrijblijvend een kijkje te komen nemen bij ons op locatie. Plan vooral een rondleiding in via het contactformulier.

Jazeker! In al onze spaces vind je een groot presentatiescherm dat perfect is voor presentaties, video’s en interactieve sessies. Je kunt gemakkelijk verbinding maken via Apple TV of gebruikmaken van een HDMI-kabel voor een directe aansluiting. Heb je extra hulp nodig bij het instellen? Ons team staat altijd klaar om je te assisteren, zodat je meeting vlekkeloos verloopt.

Ja, iedere ruimte is standaard uitgerust met een flipover. Daarnaast beschikt elke ruimte over een whiteboardwall én een handige ‘first aid kit’ met stiften, post-its en andere tools die je nodig hebt om ideeën vast te leggen en je sessie optimaal te laten verlopen.

Geen zorgen! Je kunt eenvoudig draadloos verbinden via de Apple TV. Daarnaast hebben we diverse koppelstukjes beschikbaar die je kunt lenen voor een directe aansluiting.

Ja, dat kan zeker! We hebben verschillende opties voor hybride vergaderapparatuur, zodat je online deelnemers eenvoudig kunt betrekken. Laat ons van tevoren weten wat je nodig hebt, dan zorgen wij ervoor dat alles klaarstaat en iemand je helpt met het opstarten.

Tot en met een x aantal personen (afhankelijk van de ruimte) zijn alle faciliteiten, zoals koffie, thee, snacks en fruit, inbegrepen bij een vaste prijs. Voor elke extra persoon geldt er een toeslag van €12,50 per dagdeel. Na aankomst kun je vrij gebruikmaken van alle faciliteiten.

Food & Drinks

We hebben een self-service concept. Dat betekent dat je in de keuken zelf je koffie, thee, water etc. mag pakken. Doe alsof je thuis bent! Dat vinden we alleen maar gezellig. Wil je iets fris of te borrelen uit de koelkast? Dan betaal je met een muntje of via de QR-code op de koelkast.

Koffie, thee, (bruis)water en limo’s zijn inclusief. Frisdrank, bier en wijn kunnen tegen betaling worden afgenomen, vooraf bij het boeken of ter plekke per pin.

Dit kan tot maximaal 2 werkdagen vóór aanvang.

Ja, natuurlijk!

Zeker, geef dit van tevoren even aan.

Absoluut, wij kunnen een ontbijt laten bezorgen in de ruimte.

De keuze is helemaal aan jou! We werken samen met verschillende restaurants die je graag op locatie ontvangen, maar je kunt de lunch ook in je ruimte bij Space to Create laten bezorgen.

Het is in principe niet mogelijk om verschillende restaurants te combineren. Bij groepen groter dan 20 personen is het in overleg wel mogelijk.

Nee, maar je kunt wel catering afnemen of even naar beneden lopen Hoog Catharijne in of naar het centrum van Utrecht.

Zeker weten! Kies uit de bakery, hartige snacks of een heerlijke high tea. Voor bij de borrel hebben we heerlijke borrelplanken of bittergarnituur.

Zeker, wij hebben meerdere borrelarrangementen die per half uur geboekt kunnen worden en zijn uit te breiden met bittergarnituur. Ook kun je je borrel nog upgraden met verschillende borrelplanken, speciaalbier en speciale wijnen.

Jouw evenement, jouw feestje. We hanteren geen eindtijd.

Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.

Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.

Proeverijen

Ja, zeker! Je kunt je meeting doordeweeks feestelijk afsluiten met een proeverij, maar ook in het weekend ben je van harte welkom.

Er is geen minimum of maximum aantal deelnemers voor een proeverij.

Je kunt een proeverij organiseren vanaf 13:00 uur.

Gemiddeld bevat de proeverij 3-6 verschillende soorten drankjes, afhankelijk van het type proeverij.

Er worden zoutjes bij geserveerd om je smaak tussendoor te neutraliseren. Je kunt de proeverij upgraden met een heerlijke borrelplank of andere borrelhapjes.

De proeverij duurt één tot anderhalf uur. Daarna kun je natuurlijk nog gezellig blijven hangen om na te borrelen.

Borrelen

Jouw evenement, jouw feestje. We hanteren geen eindtijd.

Ja, dat mag! Na 17:00 uur kun je ook gebruikmaken van onze gezellige openbare ruimtes.

Ja, we hebben event spaces die ideaal zijn voor een borrel met muziek en licht. Je kunt upgraden met een cocktailbar en DJ, en bij warm weer kun je ook het dakterras gebruiken.

High Tea

Je kunt een high tea bestellen tussen 11.00 en 16.00 uur.

Er is geen minimum of maximum aantal personen voor de high tea.

Ja, je bent ook in het weekend van harte welkom voor een high tea!

Ja, we bieden ook vegetarische en vegan opties aan voor de high tea.

Zeker, geef dit van tevoren even aan.

Trainingsruimte

Plan je regelmatig meerdere trainingsdagen bij ons? Dan kom je misschien in aanmerking voor een partnertarief. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

We hebben diverse iMacs beschikbaar die je kunt bijboeken. We zorgen dat deze op de trainingsdag klaarstaan voor je cursisten in de ruimte.

Ja, je kunt je eigen banners, notitieboekjes, pennen, etc. bij ons opslaan en wij leggen ze voor je klaar in de ruimte op de dag van de training.

Jazeker! We kunnen borrels, proeverijen, diners en nog veel meer voor je organiseren. Bekijk onze food & drinks pagina voor alle mogelijkheden, en neem gerust contact met ons op om te overleggen over een feestelijke afsluiting van de training.

Ja, je kunt de ruimte zelf op slot doen als je even weggaat. Loop langs een van onze collega’s om de ruimte weer voor je te openen.

Jazeker! Onze collega’s staan klaar om je cursisten bij aanvang op te vangen, een korte uitleg te geven over de locatie en ze te begeleiden naar de juiste ruimte.

(Bijna) alle ruimtes zijn voorzien van flexibele tafels die gemakkelijk te verschuiven zijn, zodat je de indeling makkelijk kunt inrichten zoals jij dat wilt. Laat het ons van tevoren weten, dan zorgen wij dat de ruimte op de trainingsdag precies naar jouw wens is ingericht. Zo hoef jij je daar geen zorgen meer over te maken en op de dag zelf niet meer te schuiven!

Ja, ons team staat klaar om je te helpen met de techniek. Denk bijvoorbeeld aan het aansluiten van de laptop op het grote scherm en de techniek bij hybride trainingen.

Onze locatie aan het Stationsplein is supermakkelijk bereikbaar met de trein, te voet of met de fiets. Er zijn ook diverse parkeergarages in de buurt. Check onze routepagina voor meer info.

Ja, we hebben een lift en alle ruimtes op onze verdieping zijn gelijkvloers. Daarnaast is er een invalidentoilet aanwezig.

Ja, we hebben comfortabele, volledig verstelbare stoelen, klimaatbeheersing, en in sommige ruimtes zelfs zit-sta-tafels. Daarnaast zijn er genoeg plekken om je even terug te trekken. Of maak een wandeling in het Moreelsepark om de hoek, zodat jij en je cursisten na een korte pauze weer fris aan de slag kunnen.

We maken het je zo makkelijk mogelijk: vul ons speciale format hiervoor in en wij kunnen de gehele reeks zo voor je importeren.

Netwerkevent 6 april

Breid je netwerk uit bij Space to Create! Kom naar onze gratis netwerkborrel op donderdag 6 april.

FAQ

* Externe lunch wordt door ons georganiseerd bij een selectie van restaurants in de buurt (max 5 min lopen)