Eddy Boeve
Als conversiespecialist helpt Eddy niet alleen organisaties om hun effectiviteit meteen te verbeteren, maar traint hij ook online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversieoptimalisatie en A/B-testen in de organisatie in te zetten.
Onderwerpen
In the huren als
Talen
Over Eddy Boeve
Eddy richtte in 1994 een van de eerste full-service internetbureaus op in Nederland, het latere Satama Interactive Amsterdam. Op zoek naar nieuwe werkmodellen, startte hij in 2004 freelancefirm, momenteel hét bemiddelingsbureaus voor online professionals in Nederland. Hij volgt nu in Booming, als mede-oprichter, zijn inhoudelijke passie: organisaties helpen hun online presence effectief te verbeteren, o.a. door de psychologie van de consument in de digitale wereld te doorgronden en toe te passen online. Eddy doet dat net zo graag voor profit als not-for-profit. Als conversiespecialist helpt hij niet alleen organisaties om hun effectiviteit meteen te verbeteren, maar traint hij ook online afdelingen om structureel usability-verbetering, conversieoptimalisatie en A/B-testen in de organisatie in te zetten.